jump to navigation

Carlisle 08.06.2010

Posted by TabiWH in generelt, mennesker.
Tags: , , , , , , , , , , , ,
trackback

I sidste weekend koerte Martin og jeg sydpaa til Nordengland paa en lille tur til Carlisle. Fredag aften havde vi billetter til en radiooptagelse af I’m Sorry I Haven’t A Clue. De optog to shows (som kan hoeres paa BBC Radio 4 den 5. juli og ugen efter) og vi sad paa sjette raekke. Jeg havde ikke grinet saa meget i lang tid, det var helt fantastisk sjovt. Bagefter ventede vi udenfor saa Martin kunne faa nogle autografer. Jeg tvivler paa at nogle af dem der var der, er beroemte i Danmark, men det var sjovt at see Jack Dee i virkeligheden naar man har set ham i fjernsynet.

Vi havde set paa et skilt om fredagen at der var en “Steam Fair” i parken om loerdagen, saa det taenkte vi kunne vaere sjovt at se. Der var masser af dampmaskiner, boder og gamle koeretoejer og selvom det smaaregnede havde vi en dejlig eftermiddag hvor vi ogsaa saa et rovfugleshow og en stuntmand. Vi var ogsaa et par ture nede i bymidten og saa ogsaa byens slot. Alt i alt en god weekend.

I loebet af ugen blev vejret igen sommeragtigt og i loerdags var det saa varmt at vi grillede hjemme hos Martin. Fik ogsaa plantet mine overlevende solsikker ud uden at smelte helt. Soendag var regnen tilbage og den er der stadig. Heldigvis er det sommerregn, saa det er stadig nogenlunde varmt.

Lejligheden ser efterhaanden ud som om jeg bor rigtigt i den, selvom jeg stadig venter paa min sofa (der er vist stadig en uge eller halvanden tilbage af leveringstiden) og ikke helt har et skrivebord, men det gaar fremad. Soeger stadig efter job, men stadig ikke noget videre held der. Paa loerdag skal jeg ud at spise med nogle klassekammerater fordi en af dem har foedselsdag. Og saa er det allerede paa tirsdag jeg flyver tilbage til Danmark. 

 

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

