jump to navigation

Sommerferie 26.05.2010

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, tanker.
Tags: , , , , , , , , , , , ,
trackback

Jeg sidder lige nu ved endnu en af universitets bibliotekscomputere, for det var paa tide at jeg fik tjekket min email og facebook igen. Saa min blog skulle da ogsaa lige have en opdate.

Det gaar fremad med flytteriet. I weekenden hjalp Martin med at flytte de sidste ting over i lejligheden, saa der er et par flyttekasser der venter paa at blive pakket ud i loebet af i dag eller i morgen. Jeg har et par billeder, men jeg ved ikke hvor meget jeg har lyst til at vise alle mine ejendele frem for onlineverdenen, saa de maa blive sendt i et par emails. Maaske tager jeg et par billeder af interessante dele af lejligheden naar den er helt pakket ud og jeg kan vise nogle sma stykker af den frem. Men jeg kan da lige vise et billede af mig der stoevsuger sovevaerelset foer min seng blev leveret:

Yup, jeg er den stolte ejer af en lillebitte stoevsuger – den billigste jeg kunne finde, men den virker saa det er fint. 

Siden sidst er flytning, udpakning osv det jeg mest har lavet (maaske en del afbrudt af mit dejlige nye fjernsyn). Har vaeret rundt for at koebe ting jeg manglede (saasom opvaskemiddel), skrevet nogle jobansoegninger og ellers nydt at have mit eget lille koekken og et badevaerelse jeg ikke skal dele med nogen. Ikke mere kollegieliv til mig, tak.

I gaar var jeg med Martin og en flok af mine uni-venner paa stranden i det dejlige vejr. Hele weekenden havde vi over 25 grader i skyggen og det var noedvendigt med shorts og is hvis man ikke ville smelte, men det er nu blevet lidt koeligere og selvom solen skinner er det ikke helt saa sommeragtigt som for et par dage siden. Men vi havde alligevel en rigtig hyggelig eftermiddag. Jeg havde bagt sandkage (hvor dejligt at have en ovn!) og tog min hollandske drage med, saa den blev ogsaa floejet lidt med. Martin  havde lavet frugtsalat og nogle af de andre havde taget andre spiselige ting med, saa det var en god dag.

Paa fredag tager Martin og jeg til Carlisle (Nordengland) for at see en radio-optagelse af et BBC comedyshow kaldet I’m Sorry I Haven’t A Clue som jeg fik faaet os billetter til efter omkring 200 telefonopkald. Det bliver dejligt at komme lidt vaek fra flytterodet.

Jeg har nu ogsaa bestilt flybilletter hjem til Danmark fra den 15.-27. juni, saa jeg kan vaere med til Daniels studenterfest og ogsaa have tid til at see venner og familie derhjemme :)

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

