jump to navigation

Flytte flytte 17.05.2010

Posted by TabiWH in generelt, uni.
Tags: ,
trackback

Jeg sidder lige nu ved en computer paa universitetets bibliotek (derfor ingen danske bogstaver paa tastaturet), eftersom jeg ikke har internet i lejligheden endnu. Der gaar nok omkring en maaneds tid inden jeg kan faa det sat op, saa indtil da bliver det maaske lidt smaat med blog-opdateringer, medmindre jeg faar skrevet mig et par posts derhjemme og saa tager dem med herover. Maaske kan jeg endda faa taget nogle billeder af lejligheden med og faa lagt dem ud. Vi maa se hvad der sker. Jeg har stadig ikke alle mine ting, da nogle af dem stadig staar paa kollegievaerelset og andre ting (saa som min sofa) foerst bliver leveret om et par uger.

Udover det jeg har i teorien sommerferie (fik resten af mine ting afleveret i fredags) og starter foerst igen sidst i september, saa jeg soeger job saa godt som jeg nu kan uden internet og proever generelt bare at faa lejligheden indrettet med de ting jeg nu har. Det naeste jeg mangler er en mikroovn, saa saadan en faar jeg forhaabentlig fundet i loebet af denne uge.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

