jump to navigation

Fodbold 09.05.2010

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, uni.
Tags: , , , , , ,
trackback

I går var jeg til min første fodboldkamp. Hvis man ikke medtæller den gang jeg fik et vikarjob som hotdogsælger på Brøndby Stadium til en af deres hjemmekampe. Kilmarnock (Martins hjemmehold) spillede mod Falkirk i en vigtig kamp i den skotske Premier League. Hvis Kilmarnock tabte ville de blive rykket ned i første division. Vi sad på anden række så vi kunne se det meste af hvad der skete, men jeg tror nu aldrig jeg bliver rigtig interesseret i fodbold. Det er vist ikke helt den rigtige attitude at synes det er mere spændende at kigge på fotograferne og finde ud af hvilket udstyr de bruger og hvordan de får de bedste billeder. Men dem der synes fodbold er interessant synes vist det var en god kamp. Det kunne endda jeg se da tiden gik ind i de sidste minutter og Falkirk var desperate for et mål så de ikke ville blive rykket ned. Mange gode forsøg, men det endte med et 0-0 og da Kilmarnock have to point fra tidligere kampe, blev de i deres Premier League. (jeg er vist ikke den bedste sportskommentator :P) Publikum reagerede som havde deres hold vundet verdensmesterskabet og løb ud på banen i overdrevet jubel. Tog et par billeder af kampen og de glade fans med min mobil da kameraer ikke rigtig var tilladt:

Kilmarnock -Falkirk

Jubel

Udover det har jeg søgt tilflugt hos Martin indtil jeg får nøglerne til min lejlighed på onsdag, da dem jeg deler lejlighed med på kollegiet helt har opgivet al form for medmenneskelighed og jeg har deadline for mine sidste opgaver på fredag, så jeg vil gerne have søvn nok til at kunne få færdiggjort det hele.

Det har de sidste par dage været varmt nok til at gå uden jakke og den lille skov/park fem minutter herfra er helt grøn og fuld af blomster. Også et par køer. Martins have er også i fuldt flor og der er tulipaner nærmest over det hele. Lige nu er han igang med at plante små tomatplanter over i større potter i drivhuset mens jeg har fået arbejdet lidt på diverse uni-opgaver. Tror ikke jeg får lavet meget mere i aften, men i morgen og tirsdag har jeg ikke andet på programmet (indtil videre), så der skulle jeg kunne få ordnet en del stor del af mine lektier. Jeg har noget skriftligt arbejde om de billeder jeg afleverer til Digital Photography og resten af min animation at gøre færdig. Det bliver forhåbentlig godt.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

