jump to navigation

Valgdag 06.05.2010

Posted by TabiWH in arbejde, generelt, mennesker, uni.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Sent i nat bliver det sikkert offentliggjort hvem der har vundet valget osv, men lige nu er det ikke noget jeg går videre op i. Martin skriver højst sandsynligt en blogpost om det i løbet af det næste par dage, hvis nogen vil have en lokal update. Ellers kan man også følge med på BBC. Jeg tænker at jeg bare venter til nogen (Martin, sandsynligvis) fortæller mig hvem der vandt.

Nok om det, vi havde i dag fremlæggelser (eller præsentationer som det vist hedder efter gymnasiet) og fik afleveret endnu en skriftlig opgave, så nu er der kun Animation og Photography tilbage. Jeg har godt en uge til at få dem færdiggjort, så det er ikke noget jeg er stresset over endnu. Jeg er til gengæld en smule stresset over at jeg endnu ikke har fundet mig et job når jeg nu får nøglerne til min lejlighed på onsdag og gerne skulle kunne arbejde mig fra en smule af huslejen. Jeg har søgt et par steder, men intet held indtil videre. Jeg søger noget mere. Må også snart få pakket nogle af mine ting, så de er klar til at blive flyttet i næste uge. Jeg har ikke tænkt mig at overnatte her længere når jeg får mig et dejligt stille sted uden larmende naboer, smækken med dørene og folk der stjæler min mælk fra køleskabet. Kommer nok til at være her et par dage eller tre for at nasse lidt på internettet mens jeg stadig har min lejekontrakt hertil, men mere bliver det nok heller ikke til.

Var nede i byen efter uni for at købe noget dobbeltklæbende tape (photography-relateret) og fik øje på et krus med Sean Connery som James Bond så købte det til mig selv som en lille indflyttergave. Muligvis det mest interessante jeg har købt siden jeg bestilte min nye seng i sidste uge. For resten har vi nu tulipaner og samtlige træer er sprunget ud. Der er grønt og blomstret over det hele, så jeg tror vist nok jeg skal have mit kamera med ud at gå tur i weekenden.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

