jump to navigation

Ét fag afleveret, tre tilbage 29.04.2010

Posted by TabiWH in generelt, uni.
Tags: , , , , , ,
trackback

Fik i dag afleveret alt hvad der havde med 3D Studies at gøre. Inkl. skriftlig opgave og billeder som det her:

Kort sagt har vi bygget skulpturer i papir, dernæst i 3D-programmet Maya og derefter photoshoppet dem ind i billeder på steder hvor man kunne sætte en skulptur. Det tror jeg egentlig jeg har fortalt før, men sidst var vi ikke nået til Maya endnu.

Enden på første år er pludselig en del nærmere. I næste uge har vi deadline for Art in Context (indtil i tirsdags troede alle egentlig det skulle være færdigt til i dag også, så jeg har skrevet min skriftlige opgave) hvor vi har fremlæggelser på torsdag. Powerpoint, pfft. Efter det er der så en uge til 1. At jeg får nøglerne til min lejlighed (!!!!) og 2. Deadline for Photography og Animation. Har sendt mine udvalgte fotos til print, så jeg ikke behøver at tænke på pludselig ikke at kunne nå at få dem fremkaldt. Billedet til venstre er et af dem jeg har valgt til at blive afleveret som en del af opgaven.

Tager hjem til Martin i morgen, så jeg kan få sovet ordentligt ud (og også bare så jeg kan se Martin :D) efter en lang uge. Der er ikke så meget mulighed for lange nætter her på kollegiet, specielt ikke i weekenderne. For resten ved I sikkert derhjemme at der er parlamentsvalg her i næste uge, så alt i nyhederne (undtagen det der handler om askeskyen i sidste uge) handler om det. Hvis nogen synes det er interessant kan I læse Martins blog. Den handler normalt om politik og journalistik, men lige pt. er det mest om valget og kampagner, så hvis det var noget kan den findes her.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

