jump to navigation

Internet 26.04.2010

Posted by TabiWH in generelt, tanker, tsk, uni.
Tags: , , , , , ,
trackback

Jeg har ikke haft internet siden fredag. Serverne er gået helt i død og jeg kan kun komme på det ene af de trådløse networks og det er kun i køkkenet, så det er ikke helt ideelt. Specielt ikke når jeg har opgaver der skal skrives, ting der skal printes og alt for meget der skal læses om online. Så lige nu sidder jeg på biblioteket på uni og har (langt om længe) fundet mig en stikkontakt og fået Henk på nettet. Suk.

Min indre smiley ser lige nu sådan ud:

Det er ikke de mest spændende opgaver jeg er igang med og det hjælper ikke at jeg stadig har søvnmangler efter weekenden. Dog kunne jeg, meget overraskende, sove igennem hele sidste nat uden at blive vækket overhovedet, så det var meget rart. Men kan stadig ikke vente til jeg får nøglerne til min nye lejlighed! Der er nu kun 16 dage til.

Torsdag skal alt det jeg arbejder på lige nu afleveres og derefter har jeg to uger til at færdiggøre alt hvad der har med animation og photography at gøre. Glæder mig næsten, for det er de to fag jeg bedst kan lide det her semester. Og efter det har jeg ellers sommerferie. Jeg er ved at søge job diverse steder (dog har jeg lige nu en mindre pause fra det indtil jeg får færdiggjort at det her uni-arbejde) så jeg ikke pludselig står med en lejlighed og absolut intet at lave i flere måneder. Ikke at det ikke ville være dejligt bare at kunne sove indtil september, jeg kunne godt trænge til det.

Anyway, jeg må tilbage til min opgave om design.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

