jump to navigation

29 dage! 13.04.2010

Posted by TabiWH in generelt, uni, yay.
Tags: , , , , , , , , , ,
trackback

Om 29 dage (kan næsten ikke vente!!) får jeg nøglerne til min nye lejlighed. Det har været undervejs i et stykke tid nu, men ville ikke gøre det officielt før det faktisk var officielt. Og det er det nu. Jeg betalte mit depositum i går og alt er i orden, så om lige under en måned kan jeg begynde at flytte mine ting ud af kollegiet og ind i min egen lille (okay, den er større end noget jeg nogensinde har haft for mig selv) lejlighed. Toværelses, lille køkken, relativt stort badeværelse. Ingen ved hvor mange kvadratmeter den er, det bruger de ikke så meget her. Ikke møbleret, så jeg er i fuld gang med at kigge på senge, sofaer og fjernsyn. Glæder mig til at have et rigtigt sted at bo igen, hvor jeg kan have alle mine egne ting og mit eget lille køkken. Tænk engang, jeg savner at lave ordentlig mad.

I aften skal jeg med min Photography-klasse ud til stranden og tage billeder. Det er ikke helt så solskinsagtigt som det var i weekenden (det var nærmest sommer indtil i morges), men det virker stadig rimelig varmt.

12 af mine solsikker er kommet op af jorden, to af dem er døde igen og jeg har tiltusket mig en lille jordbærplante og en babykaktus.

Udover det, har jeg uni-lektier over det hele og en liste over alt det der skal nås inden deadline. Noget af det er meget interessant (som at færdiggøre min lille flash-film), mens andre ting er virkelig stenede (skriftlige opgaver om designere og skulpturbyggere). Jeg fik også lige lyst til at lave et nyt t-shirt design til RedBubble:

Owl by Tabita

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

