jump to navigation

Varmt! 11.04.2010

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, uni.
Tags: , , , , , , , , , , , ,
trackback

I dag var det så varmt, at vi spiste aftensmad i haven. Jeg har boet hos Martin hele ugen, og var noget irriteret over at jeg ikke havde pakket korte bukser. Her er påskeferien flyttet så den altid ligger den første uge/de to første uger af april og man så bare har en lang weekend når påskedagene så ligger i virkeligeheden. De fleste skoler/universiteter har to uger, men af en eller anden grund har mit uni kun én uge, så det er tilbage til klasseværelset om et par dage. Og så skal der ellers også arbejdes på alle mine projekter, da deadline nærmer sig.

Påskeferien har ikke været videre eksotisk, men har nydt den alligevel. Var dejligt at lave noget andet en den sædvanlige rutine. Tirsdag var vi i Ikea og ude at shoppe. Onsdag tog vi i biografen og så “How to train your dragon”. God film! Fredag aften kørte vi op til BBC Scotland og så indspilningen af en tv-serie. “The Old Guys” hedder den og den var faktisk meget sjov, selvom jeg aldrig havde set den før. Hovedpersonerne blev spillet af ham der spiller Richard i “Fint skal det være” og en der er den onde i et par episode af Doctor Who, så det var også meget sjovt at se dem i nogle andre roller.

Jeg glæder mig til det bliver rigtig sommer.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

