jump to navigation

Solsikker og påskeliljer 22.03.2010

Posted by TabiWH in generelt, uni.
Tags: , , , , , ,
trackback

Indtil i morges har vi de sidste par uger haft totalt forårsvejr. Så meget at påskeliljerne så småt er begyndt at springe ud.

I sidste weekend såede Martin og jeg blomsterfrø i små potter, der nu fylder det meste af drivhuset. Jeg havde fået solsikkefrø i julegave, så vi plantede dem og der er nu 27 (så vidt jeg husker) små potter der venter på at gro.

På uni har vi gang i en hel masse forskelligt. De to mest interessante (det kommer lidt an på hvordan man definerer interessant) projekter er nok i 3D Studies og Animation. 3D Studies er stadig omkring skulpturbygning, mens jeg i Animation er begyndt på en lille Flash film som meget langsomt går fremad, da jeg skal lære mig selv det meste mens jeg animerer.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

