jump to navigation

Forår! (næsten) 20.02.2010

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, uni.
Tags: , , , , , ,
trackback

Det er interessant at læse statusser (okay, jeg ved ikke hvad status hedder i flertal) på Facebook og se at nærmest halvdelen af alle mine danske venner brokker sig over den evindelige sne og vinterkulde, når vi her ikke har set skyggen af sne siden midt i januar. Vi har egentlig stadig nattefrost, men solen skinner og himlen er skyfri og med al den fuglesang og vintergækkerne uden for kollegiet virker det næsten som om det er forår. Det har måske også noget at gøre med at mit værelse dufter dejligt frisk af de blomster jeg fik af Martin på valentinsdag.

På uni har vi nu startet på projekter i det fleste fag. I Animation er vi begyndt at lære Flash (jeg vil oploade eksempler når jeg bliver lidt bedre, indtil videre kan jeg kun få ting til at flytte rundt på sig selv :P) og i 3D Studies bygger vi skulpturer af papir, som vi laver lidt forskelligt med (tegner dem osv.) før vi på et tidspunkt skal lære noget Maya (3D program) og bygge dem digitalt.

Lige pt. er jeg alene hjemme i Martins hus mens hans forældre er ude at handle og han selv er på Centrestage til Skønheden og Udyret-prøver. De opfører det om halvanden uge, så de har pludselig meget tralvt. Glæder mig til at se det. Louise kommer også og ser det (ooh, helt fra Danmark!) og Matt flyver op fra England. Det bliver dejligt at se folk igen :)

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

