jump to navigation

Sne-dalek, fotografi og influenza 10.02.2010

Posted by TabiWH in mennesker, tsk, uni, yay.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

I sidste uge lavede de derhjemme en snemand. Jeg ville have uploadet et billede af den (jeg fik en email med billeder, yay), men glemte det helt sidst jeg opdaterede, så her er den. En sne-dalek!! Jeg har villet bygge sådan en siden den første sne faldt, men jeg nåede det ikke da jeg var hjemme til jul og her forsvandt sneen for snart en måned siden. For dem der ikke ved hvad en dalek er – se Doctor Who! Jeg har snart en hel lille samling af daleks på mit værelse.

I går aftes var jeg til Digital Photography hvor vi tog billeder i studiet. Det var fedt og fik snakket med nogle af de andre (jeg er stadig den yngste på holdet, men folk virker meget flink) og taget nogle interessante billeder. Det blev ikke til så mange, da vi var omkring 15 til at deles om lys osv, men vi skal tilbage i studiet i næste uge, så det bliver godt.

I nat/morges vågnede jeg og havde det meget dårligt, så jeg ringede til lægen som sagde at jeg har influenza. Fedt. Dårlig timing eftersom vi starter projekter i alle tre fag i dag og i morgen, men der er ikke så meget at gøre. Jeg fik besked på at blive i min seng de næste par dage, og forhåbentlig vil jeg være blevet rask omkring weekenden. Martin kommer og henter mig om en halv times tid, så jeg kan have nogen til at varme suppe og lave te til mig. Mit lille (noget kolde) værelse har ikke helt de optimale forhold for at blive rask.

Bortset fra det er alt vel og dem jeg deler lejlighed med har været nogenlunde stille siden i mandags. Det hjalp at de fik en officiel advarsel af hende der står for alt det vigtige på kollegiet :P

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

