jump to navigation

Uret på min væg 29.01.2010

Posted by TabiWH in tanker.
Tags: , , , ,
trackback

Jeg fik egentlig idéen til det her projekt helt tilbage engang i september (jeg fandt urskiven i en billig butik, hvor den kom med tal der matchede den spejl-agtige overflade, men det var bare ikke spændende nok), fik startet på det i oktober og gik derefter i stå da jeg manglede kl. 9. Så det hang på væggen i flere måneder med et manglende klokkeslet (ikke at det gjorde så meget), indtil jeg endelig fik samlet ni ting. Så nu er det færdigt! Det er nok et af de projekter der egentlig bør ses i virkeligheden, men I må nøjes med et billede indtil videre. For nemheds skyld (og fordi det er interessant) vil jeg lige lave en liste over hvad de forskellige klokkeslet består af:

  1. Bogstav
  2. Biler
  3. Knapper
  4. Skilte
  5. (virker kun på engelsk da nøgler og taster begge hedder “keys”)
  6. Sommerfugle
  7. Billetter
  8. “Ædelsten”
  9. Dyr
  10. Mønter
  11. Frimærker
  12. Øjne

Uret har gået upåklageligt siden jeg satte et batteri i.

Kommentarer»

1. Raja_jee_khan - 03.02.2010

Nu vil jeg gerne “abe efter” hvor fandt du uret henne sagde du ?

2. TabitaW - 03.02.2010

Urskiven fik jeg for £2 nede i byen.

3. Luf - 09.02.2010

Total sejt Tabz :) Og elsker at der står 12: “øjne” – Now THAT’S perfectly normal :p


Skriv et svar

