jump to navigation

Internet og skema 26.01.2010

Posted by TabiWH in generelt, tsk, uni.
Tags: , ,
trackback

1. Mit internet virkede på ingen måde i går, og det meste af formiddagen. Pludselig sagde den at der var forbindelse, men det er meget sporadisk og det ser ikke ud til at Chrome (min yndlingsbrowser) kan komme igennem, så jeg er tvunget til at bruge Internet Explorer. Flot. Jeg har importeret alle mine bogmærker (ikke engang det er IE god til), så jeg i det mindste kan føle mig lidt hjemme indtil Chrome forhåbentlig finder en vej igennem.

2. Indtil videre ser det ud til at mit skema dette semester bliver som følgende (det kan stadig nå at ændre sig):

  • Onsdag 13-16: Art in Context 1
  • Torsdag 10-13: 3D Studies, 13-16: Animation 1

Så det ser ud til at blive nogle lange weekender igen. Ikke at det gør mig noget. Jeg er ved at finde ud af om jeg kan tage Digital Photography tirsdag eller onsdag aften som et ekstra fag.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

