jump to navigation

Egern 24.01.2010

Posted by TabiWH in generelt, mennesker.
Tags: , , , ,
trackback

Siden sidst er der ikke sket noget videre interessant. Jeg ville have skrevet en lille update, men mit internet var nede i et par dage (lige pt. er jeg hos Martin, så måske er nettet på kollegiet stadig ikke stabilt, who knows?), så det blev der ikke noget af. I stedet fik jeg læst en bog færdig, set nogle film og ryddet op. Det trængte der også til.

I går var jeg med Martin en tur i skoven, bare for at komme lidt ud. Det var hyggeligt og der var masser af egern. Dejlig gåtur. Sent i går aftes var vi inde at se Avatar. Fantastisk. Det første jeg sagde da vi kom ud af biografen var “Jeg vil se den igen!”

Nu er der en uge tilbage af min ferie, så det er vist på tide at finde ud af præcis hvilken dag jeg starter (alt jeg ved er at det er den uge der har mandag den 1. februar) og hvilke fag jeg har. Jeg troede egentligt jeg vidste hvad det var, men jeg læste et sted at det var noget andet, så det må jeg lige have spurgt nogen om.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

