jump to navigation

Vinterferie 18.01.2010

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, tanker, uni.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Okay, så teknisk set er det faktisk bare min juleferie som ikke er stoppet endnu, men eftersom jeg brugte det meste af sidste uge på unirelaterede ting, er det som at have en ny ferie.

Torsdag brugte vi på at færdiggøre vores film med musik og det sidste finish. Jeg må lige se om jeg kan få den uploadet et sted, men lige pt. har jeg den kun på dvd og ikke i det rigtige format. Vi gik derefter en tur ned til byen (folk skulle med bussen hjem, jeg skulle i banken) og tog den lange vej ned langs floden fordi det sneede helt vildt og var totalt hyggeligt. Der var sneboldsskydning (ha, britiske gentlemen skyder ikke på piger!) nærmest hele vejen, og med is under sneen nåede vi vist allesammen at glide og falde et par gange.

Fredag afleverede vi det hele, med alt det papirarbejde der skulle til. Og så var der ellers fri i to uger! Om eftermiddagen var jeg med Martin og hans bedsteforældre ude at spise frokost fordi det var hans bedstemors fødselsdag. På det tidspunkt var al sneen smeltet, og det hele var brunt og gråt igen.

Mandag var vi i Glasgow, Martin havde et unimøde og jeg ville på udsalg. De var ved at tage julelysene ned på George Square. Hvor sjovt at jeg var der den dag de satte dem op og den dag de tog dem ned.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

