jump to navigation

Zombier 12.01.2010

Posted by TabiWH in mennesker, uni.
Tags: , , , ,
trackback

Jeg har nu været tilbage i Skotland i næsten en uge. Udover et par småture til byen, er det meste jeg har lavet relateret til vores Film & TV projekt som skal afleveres på fredag. Vi lavede det meste af forarbejdet før jul, men kunne ikke filme det før nu fordi jeg skulle til Danmark og folk havde travlt med andre ting. Så i lørdags tog vi kamera- og lydudstyr med ud på den tomme parkeringsplads, fik klistret noget zombie make-up på nogle venner (vi gav Martin hovedrollen som den amerikanske zombie detektiv Zed Maroon, han var for sej!) og filmet alt det vi skulle bruge. Efter knap fem timer i frostvejr og sne havde vi ingen følelse tilbage i vores tæer, men vi kom over det. I går, mandag, lagde vi så det hele over på en af universitetets computere og fik det klippet sammen. Det brugte vi også en hel dag på, men nu er det eneste der mangler også kun musik. Det har en af de andre en bror der er god til, så torsdag tilføjer vi det han får komponeret og så er vi så godt som færdige.

Ellers har jeg ikke så meget der skal gøres, for uni starter ikke rigtigt før februar. Så der er tid til mine egne projekter, som jeg har et par stykker af. Mere om dem når de er kommet videre end idé-stadiet.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

