jump to navigation

Juledagene 29.12.2009

Posted by TabiWH in mennesker.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Siden sidst har vi haft travlt med alle mulige ting. Vi besøgte venner den 20., bagte småkager den 21., var i Det Ny Teater med mine forældre for at se Les Miserables den 22. og besøgte Louise og Mikael lillejuleaften. Egentlig bagte vi også småkager den 22. og 23. da vi lavede omkring seks forskellige slags plus konfekt og nogle andre julegodter. Der er stadig kagedåser over hele køkkenet efter vores 4-dobbelte portion pebernødder.

Juleaften holdt vi herhjemme, bare familien og Martin. Og marsvinet, naturligvis. Vi var i kirke, så jule-disney mens vi lagde pakkerne under træet, fik flæskesteg og medister til middag, gik rundt om træet og sang før vi pakkede gaver ud med småkager og konfekt på bordet. Dejlig dansk jul.

Juledag tog vi ind i den engelske kirke ved Kastellet så Martin kunne have noget der var lidt mere som derhjemme. Derefter tog vi i biografen og så Sherlock Holmes. Ikke så traditionelt juleagtigt, men en rigtig god film.

2. juledag kørte vi til Jylland til familiejulefrokost hos bedstemor. En hyggelig eftermiddag hvor der blev spillet spil, spist og leget med sne. Om aftenen tog Martin og jeg toget til Ringkøbing og overnattede hos min moster og onkel, mens de andre blev hos bedstemor. Dagen efter spillede vi Bob og hyggede os indenfor, selvom vi egentlig gerne ville have været en tur ned til fjorden. Det blev dog ikke til så meget med det dårlige vejr. Efter eftermiddagskaffen blev vi sat på et tog hjem til København, hvor vi blev modtaget med pizza. Yum!

Mandag skulle Martin desværre hjem, så vi fik pakket hans ting og kørt ham til lufthavnen. Jeg er stadig ikke videre vild med kombinationen af farvel og lufthavne, men det hjalp lidt at jeg ser Martin igen om en uge og ikke om flere måneder. Hvordan jeg før har kunnet holde det ud er ikke til at forstå.

Oh, for resten en opdate på See Me fotokonkurrencen – jeg vandt ikke. Det havde jeg egentlig heller ikke regnet med, selvom det kunne have været sejt. Men tak til dem der stemte på mig alligevel :)

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

