jump to navigation

Julejulejule 07.12.2009

Posted by TabiWH in generelt.
Tags: , , , , , ,
trackback

Jeg ser Nissernes Ø, pakker gaver ind og har varme julestrømper på. Oh oh, og spiser chokolade.

Var hjemme hos Martin i weekenden og for en gangs skyld havde han ikke travlt med alle mulige ting, så vi gik ture (desværre har vi ikke haft sne, det er bare koldt), bagte småkager (Dalek-formede!) og så film. Hyggeligt, især med julepynt over hele huset.

Det meste af eftermiddagen i dag tilbragte jeg i universitets Art Room hvor jeg malede et stort billede til Visual Creativity. Vi har en hel del der skal afleveres her før jul (eller i januar, men jeg vil helst have det ordnet før jeg tager til Danmark), så jeg prøver at få så meget som muligt ordnet.

På lørdag tager Martin og jeg til Cardiff . Vi planlægger at se Doctor Who udstillingen lørdag eftermiddag og Robin Hood i teatret om aftenen. Søndag vil Martin gerne se parlamentsbygningen og så vil vi også gerne ned til havnen, hvor meget af Torchwood er optaget. Det bliver højst sandsynligt en travl weekend men også fedt.

Udover det arbejder jeg også lige pt. på en tegneopgave jeg fik i sidste øjeblik, så faktisk er alting lidt travlt generelt. Heldigvis er det meste af travlheden ting jeg ikke har så meget imod, så det går nok.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

