jump to navigation

Blæsevejr 26.11.2009

Posted by TabiWH in generelt, mennesker.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Så er den nationale finale af See Me konkurrencen i gang og man kan stemme på mit  billede her. Linket vælger et tilfældigt foto når man klikker, så find mit der hedder Daniel. De er i alfabetisk orden, så det burde være nogenlunde nemt. På forhånd tak til alle dem der giver mig en stemme :)

I går gik jeg ned i byen for at købe nogle julegaver og det blæste helt absurd meget. Jeg blev nødt til at binde en knude på min pose, så tingene ikke fløj ud af den. På vej hjem så jeg en isbil tæt på uni og løb næsten skrigende væk. Dog var den helt stille, så det er ikke til at vide om det var den berygtede spøgelses-isbil, der stadig huserer i området.

Martins far gjorde mig opmærksom på at BBC har lagt billeder fra vores Blackpool-dansetur ud på deres hjemmeside, så jeg kiggede dem igennem og fandt et par billeder med mig og Martin på. Her er det hvor vi er tættest på:

Tænkte at det skulle ud på bloggen, selvom det ikke er et overdrevet sejt billede.

Uni går som det går, vi er ved at starte på de sidste projekter det her semester (jeg har tre uger til at gøre dem færdig, argh!) og jeg er fuld af maling og blækpletter fra Visual Creativity som nu er nået til meget farverige opgaver. Udover det og nogle meget komplicerede briefs (opgavebeskrivelser) i Digital Media har vi også et par skriftlige opgaver, men de er kun på 1000 ord hver og den ene er mere en rapport end en besværlig stil, så det går nok. Jeg skal bare lige have fundet en kunstner at skrive om. Film & TV-projektet er der ikke så meget stress over, da det først skal afleveres den 15. januar og vi allerede er nogenlunde godt igang.

I weekenden har Martin noget teater, så det skal jeg ind og se. Om to uger tager vi en weekend til Cardiff (ooh) og dagen før vi flyver til Danmark, er jeg blevet inviteret med i teatret i Glasgow for at se Skønheden og Udyret (Martins teater spiller den til marts, så de skal ind og se stykket med professionelle skuespillere). Det bliver godt.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

