jump to navigation

By the way 14.11.2009

Posted by TabiWH in generelt.
Tags: ,
trackback

mig og mit foto

Jeg har åbenbart glemt at skrive en opfølger på min fotokonkurrence, hvilket Mattias gjorde mig opmærksom på i telefonen. Det virker til at “alle” har spurgt til det, så  jeg kan da lige fortælle at jeg vandt £50 til John Lewis (stor butik i stil med Magasin), som Martins faster tilbød at købe af mig så jeg kunne bruge dem hvor jeg havde lyst. Jeg tog imod tilbuddet. Udover det er jeg med i den store nationale  finale, som begynder her engang midt i november. Når man kan stemme på billederne online har jeg tænkt mig at sende et link rundt, bare for at få lidt hjælp :P

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

