jump to navigation

Layout 03.11.2009

Posted by TabiWH in generelt, tanker.
Tags:
trackback

Hvis du synes at min blog pludselig ser helt mærkelig ud, så har du ganske ret. Jeg tænkte at det var tid til at prøve noget lidt anderledes med et WordPress Theme som understøttede flere sider (bemærk det nye faneblad “mig”), og så ville jeg da også lige forsøge mig med et nyt overskriftsbillede. Har ikke helt bestemt mig for om jeg kan lide det endnu, så måske skifter det igen senere. Bare så I ved det ikke er en fejl, hvis der pludselig er et nyt billede. Det kan også være jeg leger lidt med farverne, vi får se hvad jeg bedst synes om.

Måske kommer der flere faneblade efterhånden som der bliver brug for det.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

