jump to navigation

See Me 20.10.2009

Posted by TabiWH in yay.
Tags: , , ,
trackback

daniel

For omkring en måned siden sendte jeg dette billede ind til en foto-konkurrence.  Temaet var “Be there, be yourself!” (“vær der, vær dig selv”).  Alle indsendte billeder fra min region kom op at hænge, først i Kilmarnock og så i Ayr. Anyway, folk kunne stemme på de billeder de bedst kunne lide, mens der samtidig var en gruppe af dommere, som valgte deres favorit. Der var omkring 170 billeder i min del af Ayrshire. I dag fik jeg så et telefonopkald fra en af arrangørene – jeg vandt! Hvor sejt er det lige! Jeg skal til prisoverækkelse på torsdag (jeg ved stadig ikke hvad jeg har vundet, og om det overhovedet er godt, men det er lidt ligemeget) og derefter ryger mit billede videre til den nationale finale sammen med de andre regionale vindere. Det bliver spændende!

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

