jump to navigation

Oktober-julelys 19.10.2009

Posted by TabiWH in generelt, uni.
Tags: , , , ,
trackback

george square

De var ved at sætte julelys op på George Square i Glasgow i fredags. Pfft. Julelys. Det har ikke engang været Halloween endnu. Når det engang bliver december, vil jeg tage nogle billeder af hvor absurd mange lys de får sat op. Alle mulige farver og former. Ret meget anderledes når man er vant til de simple hvide lys i København.

Andet interessant fra Glasgow – Jeg fandt et bundt nøgler på gaden, og ingen rundt omkring dem så ud til at mangle dem, så jeg jeg kiggede nærmere på dem og fandt en lille nøglering med et nummer, man skulle ringe til. Så det gjorde jeg. De er åbenbart forsikrede, så i morgen poster jeg nøglerne til nøgleselskabet (i en lille porto-betalt kuvert de har sendt mig) og så får jeg en check på £20 som belønning. Meget fascinerende og ikke noget at klage over.

I Visual Creativity har vi nu et projekt med collager og tegning af collager. I sidste uge samlede vi blade og andre ting fra naturen og klistrede dem på papir. Derefter tegnede vi dem. I denne uge har vi det samme, bare med menneskeskabte ting. I de andre to fag er der ikke sket noget videre spændende siden sidst, så mere om det senere. Men anyway, her er noget Visual Creativity stuff:

blad-tegningblade

Kommentarer»

1. Vinterferie « Tabi's - 19.01.2010

[…] ville på udsalg. De var ved at tage julelysene ned på George Square. Hvor sjovt at jeg var der den dag de satte dem op og den dag de tog dem […]


Skriv et svar

