jump to navigation

Efterår 13.10.2009

Posted by TabiWH in generelt, tanker.
Tags: , ,
trackback

Tiden flyver afsted uden at jeg lægger mærke til det. Det er pludselig meget efterårsagtigt, nogle dage skinner solen fra en kold himmel, mens det andre dage blæser og regner som jeg ved ikke hvad. Det bliver mørkt alt for tidligt, og koldt alt for hurtigt. Så det er godt vi har en lillebitte Starbucks på universitetet, så jeg kan få mig en kop varm kakao i ny og næ.

Koncerten i weekenden blev ikke til så meget, da Martin var syg, så jeg blev hjemme og passede ham. I teorien kunne jeg godt have set den alligevel, men det var kun Michael Jackson sange og eftersom jeg ikke er en stor fan ville der ikke være så meget ved det uden Martin. Så weekenden gik med at lave te til min stakkels syge Martin.

Mit havfrueprojekt (hvis jeg fik nævnt det?) er nu blev til en halv opgave, og den anden halvdel (egentlig et totalt andet projekt, men skal laves samtidig) er blevet til et jule-e-card. De der irriterende ting man får i sin indbakke engang i mellem. Universitetet har en lille konkurrence kørende om hvem der kan lave det bedste, som de så kan sende ud til jul. Så min lærer tænkte at det da lige ville være noget for min Digital Media klasse. Bliver interessant.

Planlægger en tur til Glasgow på fredag.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

