jump to navigation

Visual Creativity 07.10.2009

Posted by TabiWH in generelt, uni.
Tags: , , , ,
trackback

visual creativity

I dag havde vi Visual Creativity og legede med blæk og tush osv. Yay! :) Her er en af tegningerne fra i dag. (skal nok klikkes stor for ikke at være sløret)

Vi har en lille opgave hvor vi skal tage “linære” ting og tegne fire 30×30 cm tegninger med kun linier til næste gang. Har tegnet tre af dem, så må vi se hvad jeg finder på til den sidste. Forresten forestiller tegningen til højre et par smadrede briller, en klips og noget pynteståltråd.

I går havde vi Digital Media, men lavede ikke så meget. Vi fik vores første opgave, som bliver interessant at komme i gang med. Mere om det når jeg beslutter mig for hvad jeg vil.

Mandag havde jeg en køretime, oooh. De ting jeg var nervøs for (så som parkerede biler, holde god nok afstand til fortovet osv) var faktisk rimeligt nemme at overkomme, men til gengæld er der nogle ting jeg virkelig skal vænne mig til. Håndbremsen er én af dem. Har en time igen på mandag, så det lærer jeg forhåbentlig der.

Skal til koncert på Centrestage (Martins teater) i weekenden.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

