jump to navigation

Skema 02.10.2009

Posted by TabiWH in uni.
Tags:
trackback

Mit skema er blevet ændret en lille smule:

Tirsdag: 13-16 – Digital Media

Onsdag: 10-13 – Visual Creativity

Torsdag: 13:30-16:30 – Film & TV Production

Det var noget med at der var så mange studerende med det fag (der er to-tre studier der har det), at de blev nødt til at splitte det op, så det blev på tre forskellige tidspunkter. Indtil videre har jeg haft alle tre tider i mit skema, men det burde være fastlagt nu.

Film & TV Production er forresten bare hvad titlen siger: at lave film. Så det bliver nok meget sjovt.

Kommentarer»

1. danishcow - 04.10.2009

Er du gal mand, man skal virkelig sætte sig ind i det… Gal der er mange knapper, dimser og dutter og jeg ved ikke hvad :D
Nåh… Kommer tid, kommer gavn…. eller deromkring.

Du går simpelthen på Universitet? Gal man, gid det var mig :)

2. danishcow - 04.10.2009

Du Tabi, jeg tænkte hvis du skulle få tid… Om du måske kunne hjælpe mig lidt?
Jeg er stort igang, og det tager nok lige en måned i vært fald før jeg har styr på det… Men alt hjælp og hente ville være super.

Min msn er DanishCow@gmail.com hvis du skulle få lyst til og hjælpe en stakkel som mig :D


Skriv et svar

