jump to navigation

Uge 1 30.09.2009

Posted by TabiWH in generelt, uni.
Tags:
trackback

Mit skema for dette semester er lige nu som følger:

Tirsdag: 13-16 – Digital Media

Onsdag: 10-13 – Visual Creativity

Torsdag: 10-13 – Film & TV Production

Ja, jeg har fri mandag og fredag – dejlig lang weekend. Til gengæld får jeg vist en del lektier for, men fra hvad jeg har set, er det meste af det ting som jeg synes er vildt interessante.

Digital Media går kort sagt ud på digital tegning, fotomanipulering, vector-tegning, plakatdesign og stort set kun i Adobe Creative Suite. Lige pt. har jeg ikke prøvet så meget andet end Photoshop, men jeg fik installeret hele pakken af programmer for et par dage siden, så jeg har masser af mulighed for at øve mig.

Visual Creativity er “rigtig” tegning med de lidt mere traditionelle medier og ting man faktisk kan holde i virkeligheden. Det siges at det normalt er førsteårselevers yndlingsfag, fordi man kan være så kreativ.

Film & TV Production ved jeg faktisk ikke noget om endnu, for jeg har det først i morgen. Skal nok fortælle lidt mere om det, når jeg ved hvad det går ud på.

Borset fra de par timer jeg var været på uni i denne uge, er der ikke sket så meget siden sidst. Martin kommer forbi i morgen til frokost, så det bliver hyggeligt.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

