jump to navigation

Blond 24.09.2009

Posted by TabiWH in generelt, uni.
Tags: , ,
trackback

Student IDTirsdag blev jeg officielt registeret, fotograferet og alt det der. Det stod til at tage 40 minutter på skemaet, men endte med at tage noget mere i retningen af 2½ time i stedet. Ak ja, glæderne ved at være international. Anyhew, de manglede nogle af mine papirer (som jeg egentlig sendte engang i januar), så de fik dem og kunne langt om længe oprette mig i systemet. Fik taget billede til mit studiekort (se til højre) og ser af en eller anden grund ud til at have platin-blond hår. Meget skandinavisk.

Oh, jeg mødte min “ven” fra facebook til registreringen. Han genkendte mig ikke, og jeg nåede ikke at sige hej før han forsvandt over til sin gruppe af venner, men det var ham. Han havde det rigtige navn på studiekortet. Bare lige som en opfølger.

I går fik vi vores uni-email-adresser og en kort introduktion til biblioteket. Har fri i dag (det har jeg for resten hver torsdag. Og mandag), så tager nok i biografen med Martin – bare fordi vi kan! Skal til noget mere introduktion i morgen, denne gang med… eh, hvad hedder det? Studenterforening? Nah. Det er noget socialt.

Har også fundet mig en kørelærer til at give mig et par timer, bare så jeg kan vænne mig til at køre i en omvendt bil. Jeg må egentlig godt bare køre, men jeg vil helst ikke totaltskade Martins bil :P

Kommentarer»

1. Ivkstudiet.dk - 14.03.2012

Tillykke .)


Skriv et svar

