jump to navigation

Det regner 21.09.2009

Posted by TabiWH in generelt, uni.
Tags: ,
trackback

For første gang i flere uger regner det. Det har ellers været dejligt vejr. Ikke at det gør så meget, jeg bor lige ved siden af uni (og jeg har en paraply!), så jeg kan ikke nå at blive så våd.

Jeg bor også nærmest lige ved siden af en hestevæddeløbsbane (hedder det det?), så i lørdags var jeg lige forbi med Martin og se starten af et løb. Vi ventede i et kvarter og så de første fem sekunder af løbet. Interessant.

ayr racecourse

I dag er så min første dag på uni. Vi har ingen timer i denne uge, men en del introduktion og diverse formelle ting der skal ordnes så som studiekort osv. I morges var der registrering (det tog omkring to sekunder, den officielle indregistrering med studiekortfoto er først i morgen) og så en bunke forskellige ting der egentlig mest var en masse studerende der sad og et par vigtige mennesker der snakkede. Fik sagt hej til et par stykker fra min klasse, men der var ikke vildt meget tid til at snakke. Det kommer senere, når vi ikke bliver gennet rundt til alle mulige forskellige rum for at høre om endnu en ting vi skal vide.

Her om lidt skal jeg til orientering for de internationale studerende (jeg er den eneste af den slags i min klasse), mere om det senere. Hvis der sker noget interessant.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

