jump to navigation

Juice 18.09.2009

Posted by TabiWH in flot, generelt, mennesker.
Tags: , , ,
trackback

Hvis du ville ønske at folk ville kigge efter dig på gaden, skal du bare tage din cykel med ind til Ayr centrum. Masser af underlige blikke. Men ellers en hyggelig by.

Jeg er nu flyttet ind på kollegiet, men der er ikke så meget at sige om det endnu. Der flyttede et par stykker ind i lejligheden i går så vi er nu mig, Helen (ved ikke hvem hun er, men hun har mælk i køleskabet), Maria (har mødt hende, men kan sikkert ikke genkende hende næste gang jeg ser hende), fransk pige (fik ikke fat i navnet), en anden pige (fik heller ikke fat i hendes navn), tysk pige (som jeg ikke har mødt, så vidt jeg ved) og Jessica fra Kina (tror jeg). Nogle af dem med navne, er muligvis nogle af dem, jeg ikke kan navnene på. Det finder jeg jo nok ud af i næste uge engang.

I morges startede jeg forresten dagen med at spilde juice ud over min computer. Det meste ramte uden for keyboardet, så den er okay. Ellers ikke så meget andet nyt at rapportere lige pt.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

