jump to navigation

Flytter ind i morgen 15.09.2009

Posted by TabiWH in generelt.
Tags: , , , , ,
trackback

Sverige, Skotland, UKVar i Ikea i torsdags. Vi spiste morgenmad, frokost og eftermiddagste der og fik købt det meste af det jeg manglede. Og så selvfølgelig også et par ting jeg ikke rigtig manglede, men bare syntes var seje. Herovre går de, modsat derhjemme, meget op i at Ikea er svensk og har endda en lille butik med navnet “Swedish Food Market”, hvor de blandt andet har knækbrød, brunkager og Malaco slik (lyserøde svampe er absurd billige, så jeg købte en stor pose af dem).

Om aftenen, da vi var blevet lidt trætte efter at have vandret rundt i en halv dag i Ikea, tog vi i et stort shoppingcenter, købte nogle mapper og notesbøger til uni og spiste på KFC. Derefter gik vi i biografen og så District 9. Så alt i alt en dag fuld af ting.

Tabi samler Ikea-møbler

Næsten hele fredag eftermiddag og lørdag aften blev brugt på at pakke ud og rydde op osv. på kollegieværelset. Jeg fik samlet dvd-hylder og tøjstativ (der var ikke plads på gulvet i værelset, så jeg flyttede det ud i gangen) og flyttet rundt på tingene. Skrivebordet er stadig fuld af printer-, skanner- og skærmkasser, men det bliver hurtigt ordnet, når jeg flytter ind i morgen.

Jeg har allerede fået en “ven” på Facebook fra kollegiet. Med “ven” mener jeg at jeg aldrig har mødt ham, men at han tilføjede mig fordi jeg er medlem af gruppen for nye studerende på UWS. Det bliver interessant at se hvilke andre mennesker der er. De fleste er vist en del yngre end mig, da det normalt at starte uni når man er 17-18 år her.

Vi plukkede forresten nogle flere brombær og lavede en brombær/æblekage ud af dem.

Kommentarer»

1. Fleebs - 15.09.2009

Yay :)! (Sorry skal ordne total meget og i seng da jeg skal møde tidligt imorgen men… yay ;D)


Skriv et svar

