jump to navigation

10 01.09.2009

Posted by TabiWH in flot.
Tags: ,
trackback

Før klokken 10 i dag er det lykkedes mig at gøre følgende:

  • Stå op, tage tøj på, spise morgenmad osv.
  • Tage, edite og udskrive et pasbillede af min kusine
  • Køre direkte ind i en pæl og skrabe lakken af et hjørne af bilen
  • Aflevere min kusine i lufthavnen
  • Virke som en totalt hjælpeløs stakkels pige ved benzintanken

Jeg ved ikke om jeg skal være stolt af at have foretaget så meget eller irriteret over at en større del end normalt bare er dumt. Lige nu synes jeg mest det er sjovt.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

