jump to navigation

Jeg pakker… 31.08.2009

Posted by TabiWH in generelt.
Tags: ,
trackback

Pile of shoes

… og er ved at gå til over meget der skal sorteres. Jeg er stadig vildt dårlig til det, og det virker ikke som om der bliver færre ting på værelset ligemeget hvor meget jeg fylder i kasser og sække. Måske er det fordi man ikke kan se, hvad jeg har taget ud af skabe osv. I hvert fald er jeg så småt begyndt at få stress over det. Undtagen de øjeblikke hvor jeg pludselig tænker “Hey, det er på torsdag!” og bliver helt yay. Jeg glæder mig!

Forresten har jeg smidt 13 par sko ud og lader 20-30 par bliver herhjemme i skabet. Hvis nogen var interessede i den videre historie om hvad jeg dog skulle stille op med alt det fodtøj.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

