jump to navigation

Kunsten at pakke 16.08.2009

Posted by TabiWH in generelt.
Tags: ,
trackback

Jeg ved simpelthen ikke hvordan man gør. Hvad tager man med, hvad lader man blive hjemme for evigt, hvad er så vigtigt at det skal med i kufferten og ikke sendes og hvad skal pakkes ned så det kan tages med senere, når man engang næste sommer finder en rigtig lejlighed som erstatning for kollegieværelset? Det var lidt nemmere da jeg skulle til Viborg. I teorien kunne jeg jo bare tage hjem i weekenden og hente noget, hvis det var savnet. Det bliver der ikke noget af nu. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte eller hvad jeg skal gøre og har på ingen måde nogen som helst anelse om hvordan man holder styr på det hele. Der er bare for mange ting. Skal dvd’erne alle sammen i den samme kasse eller i forskellige for en sikkerheds skyld, og hvor mange af dem vil jeg have med i håndbaggagen? Kan det virkelig betale sig at tage alt mit tøj med, eller kan jeg ligeså godt købe nyt og hvad gør jeg med mine 65 par sko?!

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

