jump to navigation

16MB 14.08.2009

Posted by TabiWH in generelt.
Tags: ,
trackback

Jeg kan ikke rigtig tage mig sammen til at pakke endnu, så jeg tænkte at jeg ville begynde at tage ting ned fra væggene og skabet, for det skulle jo alligevel gøres på et tidspunkt. På mit skab fandt jeg et lille 16MB Olympus hukommelseskort jeg engang samlede op fra jorden i Bonbonland for så lang tid siden, at jeg slet ikke kan huske hvornår det var. Anyway, der var så mange mennesker og det var sidst på dagen, så jeg tænkte at der nok aldrig var nogen der ville spørge efter kortet i glemte sager så jeg tog det med hjem.

Dengang havde jeg hverken laptop eller kortlæser, så jeg satte det op på mit skab sammen med alle de andre random ting. Nu tog jeg det så ned igen og tænkte “Hey, Henk kan da godt læse xD (jeg læser det som en smiley) kort!” så jeg satte det i, og der er faktisk noget på kortet. Et par billeder af en bil, et af en pige og et af en hund. Interessant. De blev allesammen taget i 2004, så det må have været på efterskolens Bonbonlandtur jeg har fundet kortet.

Tænkte at det var så tilpas fascinerende at det skulle deles. Samtidig undres jeg over hvordan man kunne nøjes med 16MB.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

