jump to navigation

Liste 03.08.2009

Posted by TabiWH in arbejde, generelt, yay.
Tags: ,
trackback
  • I december skal jeg på weekend til Cardiff, yay! Detaljer følger til… december :P
  • Jeg startede på mit nye arbejde i dag. Når jeg siger arbejde, mener jeg et af de der korte vikariater jeg havde hele tiden sidste efterår. Denne gang er jeg receptionist og det er faktisk et meget sejt job.
  • Jeg tror jeg bager en sandkage i morgen. Måske.
  • Og så har jeg købt en cykelhjelm.

Bare lidt diverse jeg lige havde lyst til at poste.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

