jump to navigation

Update 25.06.2009

Posted by TabiWH in generelt.
Tags: ,
trackback

Okay, så der er gået hvad, et år og to dage siden jeg sidst postede her. I mellemtiden er der sket følgende (blandt andet):

  • Jeg har været i Skotland to gange, én gang hvor jeg holdt jul derovre.
  • Jeg har arbejdet som pædagogmedhjælper, pensionsrådgiver, butiksassistent, værtinde, hotdogsælger og tastemedarbejder.
  • Jeg har boet 5 måneder i Viborg mens jeg tog et kursus i klassisk tegning på The Drawing Academy og er nu flyttet hjem til mine forældre i Valby igen.
  • Jeg er blevet helt vild med slægtsforskning.
  • Jeg er efter uendeligt mange breve, emails og telefonopkald langt om længe blevet optaget på den uddannelse jeg valgte engang i september.

Plus det løse.

På min liste over blogs i mine bookmarks er der en masse  “Ooh, vi er i Australien!” eller “Roadtrip til USA” (det ville så være lidt mystisk at tage en roadtrip til og ikke gennem eller tværs over USA, men yeah) blogs, selvfølgelig for at dele oplevelser og ting med samtlige familiemedlemmer, venner og bekendte på én gang i stedet for at man skal sende personlige emails eller ligefrem lave et nyhedsbrev. På den her måde kan folk bare lige klikke ind og se om der er sket noget nyt, uden på nogen måde at behøve at skrive en kommentar eller overhovedet fortælle “forfatteren” at man er nysgerrig efter at vide hvad der foregår i deres liv. Yay!

Anyway, med det ville jeg bare sige, at det måske lidt er sådan dele af min blog bliver. Jeg flytter nemlig til Skotland om lidt. Eller, om et par måneder. Den 21. september starter jeg på Digital Art på University of the West of Scotland. Der hører en lang historie med om hvor besværligt det var, men det springer jeg lige over her, også fordi der stadig er nogle ting der skal findes ud af. Kort sagt bor jeg kun i Danmark indtil slutningen af august.

That is all.

Kommentarer»

1. Jakob - 06.07.2009

Jeg kan godt li idéen med bare at lave en slags highlights of my life i én post: “jeg er blevet gift, fået job, barn, hus, uddannelse og er gået på pension.. derudover har jeg lige lavet kaffe – tager måske en muffin til.”

Men hey tillykke med optagelsen på uddannelse. :-) God tur/roadtrip til det der Skotland.

2. Tabi - 18.07.2009

Yeah well, jeg tænkte at jeg lige ville give et kort resumé for dem der ikke har set mig det sidste år :P


Skriv et svar

