jump to navigation

Blah, skodjob 10.06.2008

Posted by TabiWH in arbejde, tsk.
Tags: ,
trackback

Pfft, enten har jeg begynderuheld eller en meget uinterressant appearence eller også kan folk bare generelt ikke lide at tale med mig. Føj, hvor har jeg fået mange “No.” før jeg overhovedet fik sagt ordentligt hej. I det mindste snakkede jeg med et utroligt flinkt ældre amerikansk ægtepar som var vildt søde og totalt “Yay, du kan hjælpe os med at finde vores check-in skranke!” (dog mindre hypert), hvilket bare viser at jeg klart burde have et hjælpejob i stedet for det her bleh skod interview meh. Jeg håber det bliver bedre i morgen, for ellers bliver jeg sikkert fyret eller det der er værre (ikke at jeg ved hvad det skulle være). Glæder mig bare til at blive færdig med denne her bleh-uge (oh ja, jeg brokker mig noget så grusomt) og blive færdig med gym og få mig et liv. Ikke at det er sandsynligt eftersom jeg sikkert ender med et eller andet crappy arbejde. Suk. Men bortset fra det – life is great! Jeg ser bare som sædvanlig frem til at få min hue.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

