jump to navigation

*shrugs* 04.06.2008

Posted by TabiWH in mennesker, tanker.
Tags: , , ,
trackback

Der er sket så meget siden sidst. Om der er overhovedet er nogen, der har tjekket min blog og set om der er kommet nye posts, tvivler jeg stærkt på. Og hvis der er, må de få personer (måske faktisk kun én) som nogensinde har læst noget på min blog føle sig enten svært skuffede eller måske bare være irriterede over at de endnu engang har fundet en af de utallige blogs, som aldrig nogensinde bliver til mere end “Yay, jeg har en blog” og “Meh, jeg har travlt med alt andet i mit liv”. Anyway, jeg har aldrig påstået at min blog var andet end tidsspilde (og hvis jeg har, kan jeg ikke huske det), så en lille post i ny og næ er mest for kedsomhedens skyld.

Lige pt. sidder jeg på min faster og onkels loftsværelse og stener for vildt. Min fætter skal giftes i morgen, så hele familien er kørt til Holland for at være med til den glædelige begivenhed. Og jeg kørte halvdelen af vejen, yay! For jeg har nemlig fået mit kørekort. Faktisk er der sket en del ting siden sidst jeg skrev:

  1. Jeg fik aldrig nogensinde afleveret den kemirapport.
  2. Min SRP blev afleveret juleaftensdag (og jeg fik 10 for den)
  3. Jeg bestod køreprøven den 11. april – første gang.
  4. I uge 24 har jeg fået mig et lille job som interviewer for et marketingsfirma i lufthavnen.

Det er på ingen måde alt der er sket, men måske noget af det mest… “interessante”. Eller måske ikke. Mest bare noget som folk ville spørge om fordi de ikke tror jeg laver andet i mit liv. Selvfølgelig bortset fra den evindelige “Aww, det må være så hårdt for dig!”-kommentar når folk som jeg ikke snakker vildt meget med hører om min dejlige scotsman. Ham bliver der ofte spurgt til og de fleste kommer enten med førnævnte kommentar (mest hunkøn) eller noget i retningen af “Går han i kilt, har han rødt hår, spiller han sækkepibe, er han nærig, kan han godt lide haggis?!” (mest hankøn). Sidstnævnte hvortil jeg svarer “Nej, nej, nej, nej, ja”.

Anyway, der var som sagt ikke nogen dybere mening med denne post, og mest af alt keder jeg mig bare. Så alt jeg laver lige nu er at stene her, på Facebook og på MSN. Måske poster jeg ligefrem flere gange i løbet af denne uge. Tror min aldrig-afleverede kemirapport holdt mig lidt fra det, hvor fjollet det end lyder, men nu er jeg færdig med det fag for evigt, så den kommer jeg ikke til at skrive mere om. Måske er jeg tilbage – masser af fritid, masser af godt vejr og ekstra meget sløvhed resulterer ofte i computersteneri.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

