jump to navigation

Når man burde have juleferie… 22.12.2007

Posted by TabiWH in tsk.
Tags: ,
trackback

… så sidder man sandelig og skriver Studieretningsprojekt. Så meget for have to uger til det. Hvad skal man bruge det til, hvis man får influenza og nødtvungent bliver nødt til at få deadlinen rykket? Tænk, jeg skal aflevere min opgave på selveste juleaftensdag hjemme hos en eller anden person fra kontoret kl. 10.00.

Tænkte bare at jeg ville dele min frustration. Heldigvis ser det dog ikke så håbløst ud længere, nu da jeg blot mangler 3-4 sider (!!), men det ville nu have været rart med juleferie i juleferien…

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

