jump to navigation

Overspringshandlinger 10.12.2007

Posted by TabiWH in generelt, tanker.
Tags: , , , , ,
trackback

Er i fuld gang med (eller burde være) det store 3.g projekt, yay… Jeg vil af princip ikke komme nærmere ind på dette, da jeg generelt hader at snakke om skole. Det bliver for gennemsnitsagtigt i længden. Dog skulle det lige nævnes, da overspringshandlinger ligefrem direkte affødes deraf. Se bare, jeg opdaterer min blog, selvom den har ligget stille hen i snart en måned. Og hvorfor? Jo, fordi jeg har tjekket både RedBubble, Facebook, Tegnebordet, en hel del blogs og samtlige emailkonti. Det eneste jeg mangler er min netbank (som jeg ikke har den mindste lyst til at tjekke, det er jo jul) og mit skema (som jeg absolut ikke gider at tjekke, når jeg har fri til at skrive opgave). Så tiden for de online overspringshandlinger er ligesom fadet lidt ud, og har nu absolut intet formål. Ikke engang bare for at stene. Så nu er der kun alle de virkelige ting tilbage som at rydde op i køkkenskabene og cykle til Helsingør (bare for at give et par eksempler jeg ikke kunne finde på at gøre lige pt.)

Men for at komme tilbage til det jeg egentlige havde tænkt mig at skrive; overspringshandlinger bliver mindre interessante når der er en mening med dem. Bare det at de står på en To Do List på computeren skrivebord, gør dem pludselig underligt legitime og derfor ligeledes kedelige. Hvem gider at gøre noget som man tydeligvis har brug for, nu når det står på ens liste? At shoppe og tegne bestillingstegninger (som man endda for penge for!) bliver bare lige dén lille smule mindre sjove. Og alligevel føler man sig underligt skyldig, når man alligevel begynder på en bestillingstegning når man burde skrive projekt. Men måske er det bare mig.

Forresten er den kemirapport jeg nævnte sidst stadig ikke skrevet (men min lærer kan få den sammen med den næste jeg har fået for :P), og jeg har solgt hele tre t-shirts med min åh-så-berømte Ninja Chicken på RedBubble. Bare lige for at give en lille update på mit liv. Det sker så sjældent at sådanne ting bliver fulgt op på.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

