jump to navigation

Succes!! 04.11.2007

Posted by TabiWH in yay.
Tags: , ,
trackback

Oh wau, det her kræver sin helt egen og nye post. Efter næsten at have skrevet min danske stil (jeg mangler stadig konklusionen, tsk mig), tjekker jeg lige RedBubble igen, og se! Min Søko[questionmark] og T-shirt udgaven af Ninjakyllingen, som jeg blev opfordret til at lave, er vist på forsiden af selveste hele siden. Wow, så får man lige et kick. Første dag på siden og to af mine ting featured og på forsiden. Jeg er målløs. Måske kan jeg så faktisk også komme til at tjene penge på det her…

omg.jpg

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

