jump to navigation

Selvtillidsboost, dér 04.11.2007

Posted by TabiWH in yay.
Tags: , ,
trackback

Jeg sad og skrev dansk stil (og når jeg så siger det mener jeg selvfølgelig noget i retningen af “Havde langt om længe taget mig sammen til at skrive så meget som 200 ord og blev distraheret af internettet, tsk tsk”) og faldt tilfældigvis over RedBubble. En side som denne sad jeg faktisk engang i sidste uge og ledte efter, men kunne bare ikke finde noget der var præcis som jeg ville have det. Men det er RedBubble. (kort sagt er det en side hvor man kan sælge sin kunst både på t-shirts og som plakater/kort, læs evt. her) Så jeg oprettede en profil (yup, den danske stil er stadig på 200 ord…) og uploadede lidt forskelligt, blandt andet den meget omdiskuterede og muligvis en af mine mest kendte tegninger, “Søko[questionmark]”. Til dem der ikke lige ved hvad det er, kan jeg da smide en usynlig pil op til toppen af siden hvor jeg har brugt selv samme tegning som header. Selvfølgelig blev jeg nødt til at omdøbe den, men eftersom en søko på engelsk hedder noget så fesent som Sirenia (eller Manatee, alt efter hvilken underart det er? Jeg har ingen forstand på søkøer :P), så det blev bare til “SeaCreature[questionmark]”.

Anyway, hele pointen med denne lange (og alt for parentes-indeholdende) beskrivelse var at min tegning efter blot 3 minutter blev vist i Featured, hvilket vil sige at den er fed nok til at skulle vises, der hvor alle folk lige kommer forbi, hvis de klikker på art. Så blev man lige yay, selvom man egentlig er totalt stresset ud over sin endnu uskrevne danske stil og skal tidligt i seng fordi man skal op 3:30AM (hvilket så meget mere lyder som et tidspunkt jeg kunne finde på at gå i seng på…) i morgen tidlig for at nå flyet til Oxford.

sejtalligevel1.jpg

Update: Efter et lille stykke tid addede jeg så også min Ninjakylling til min side, og tænk engang om den ikke også blev featured? Jeg er glad og meget stolt af mig selv nu :) Det betyder ekstra opmærksomhed til mig, hvilket er yderst fascinerende, når man tænker på at det tog mig noget nær to år at få bare lidt opmærksomhed på Tegnebordet. Så tror man da nok ens evner har udviklet sig siden :P  Jeg har forresten ingen anelse om hvilke kriterier man skal opfylde for at komme på Featured listen, men det kan ikke være helt nemt for jeg fik en “Wow 2 featured on page 1…Great job!”-kommentar fra en bruger som er lidt mere inde i det end jeg er. Yay :D

Og ja, denne post er udelukkende skrevet for at jeg kan blære mig.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

