jump to navigation

Tredie køretime – Oh, hvilket dårligt tidspunkt. 01.11.2007

Posted by TabiWH in tsk.
Tags:
trackback

Egentlig skulle min tredie køretime være i morgen ved et-tiden, men næ nej, den blev rykket til i dag. Klokken 17, midt i myldretiden for at være mere præcis. Myldretid kan være slemt nok i sig selv, men på denne tid af året er det også dybt mørkt på det tidspunkt. Og for at gøre det bare en lille smule mere irriterende regner det nu også. Tsk. Oh yeah, jeg er ikke helt tryg ved at sidde ved rattet i et forholdsvis stor motordrevet kørende transportmiddel (selvom det faktisk er helt utrolig fedt), så nu er jeg ret så skræmt over at skulle køre i sådanne forhold.

Normalt er jeg dog ikke så skræmt når jeg først sætter mig ind i bilen og starter den. Selvom jeg stadig stinker til det med koblingen :P

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

