jump to navigation

Så meget for automatiserede beskeder… 17.09.2007

Posted by TabiWH in tsk.
Tags:
trackback

De fleste folk ved at jeg har galleri på http://bitski.tegnebordet.dk – men lige nu er min adresse nede! Tsk, siger jeg bare. Jeg vidste at jeg snart skulle opgradere mit pro-abonnement (som indeholder den fancy web-adresse), men jeg tænkte “Hey, de sender da en besked ligesom sidste år, så jeg ved hvornår det er.” Men næ, noget gik galt. Deres system tjekker en gang i døgnet om nogen skal have en reminder om at genopgradering, men lige på det tidspunkt hvor jeg skulle have haft denne oh-så-fantastiske automatiske huskeseddel, var der nedetid på serveren. Jeg blev simpelthen et offer for dårlig timing. Så her til morgen, da jeg tjekkede tegnebordet, virkede et eller andet anderledes… Yup, jeg var simpelthen blevet degraderet til gratis-bruger. Pfft…

Tænkte at det sikkert var min egen fejl, men så igen, jeg kunne jo bare opgradere igen. Hvis det virkede… Igen gik nedetiden udover mig. Sidste nat døde mail-serveren og den har kun været oppe siden middag, så den automail jeg skulle modtage ved at klikke på “Opgrader” ligger et sted mellem jeg-ved-ikke-hvor-mange andre mails der skal sendes.

Så den sidste times tid har jeg brugt på at snakke med the admin over pm-systemet, som til sidst blev nødt til at give mig betalingsoplysningerne manuelt, og nu ser det endelig ud til at jeg kan bliver pro-bruger igen indenfor de næste par dage. Glæder mig til at få alle mine dejlige fordele tilbage. Dem kan man altså ikke leve uden, når man har prøvet hvorfor det kan betale sig at være pro-bruger.

Det eneste gode/sjove ved det her er at min galleri-kapacitet er overskredet helt absurd meget :P

overforbrug

Kommentarer»

1. Jakob - 27.10.2007

Saadan kan det gaa.
Fedt at bruge 1495 % af den plads man har :D

Jeg synes det er et rigtigt fedt billede du har øverst, men det føder et af to spørgsmaal:
1. Hvis det er paa land.. hvad laver fisken saa?
2. Hvis det er under vand.. hvordan kan man saa savle? ;)
(af en eller anden grund føder det ikke spørgsmaal som: Hvad er det for et dyr? der kan man bare se :)

Fedt at have fundet din blog, og velkommen til :)
Haaber ikke den bliver slettet, og at den bliver god og super opdateret (og alt det der utopiske man naivt ønsker naar man opretter en blog.
Well.. du har hvert fald en læser :)

2. Tabi - 28.10.2007

Slettet helt bliver den nok ikke. Jeg overvejede det faktisk for tre dage siden, men gik bort fra tanken, da det jo altid er rart at have en blog liggende i baghånden (kan man have noget liggende i baghånden?!) i tilfælde af at man bliver dybt frustreret og må skrive det et sted som man kan dele med omverdenen. Indtil for cirka 13 minutter siden vidste jeg så ikke at der var en omverden. Eller.. jo, jeg havde bare ikke den fjerne anelse om at nogen som helst nogensinde ville finde min blog medmindre jeg meget ihærdigt og vedblivende linkede den til alle og enhver. Men der kan man se… Det er ikke så svært at finde noget på internettet. Faktisk undrer jeg mig meget over hvordan du fandt mig.
Min første tanke var “Hey, jeg har en stalker!” men så tænkte jeg “Nah, har jeg lagt et link et sted og så komplet fortrængt det?”, men så igen kan det jo være at du bare stenede og mere eller mindre tilfældigt fandt siden på en eller anden underlig måde, som jeg ikke kan tænke mig frem til på nuværende tidspunkt. Du må fortælle mig om det på et tidspunkt :P
Anyway, jeg prøvede at sige at jeg valgte ikke at slette bloggen, men derimod smide den væk fra min Bookmark Toolbar, hvor den bare lå og lurede ondt på mig med sine “Opdater mig!” tanker. Men måske burde jeg flytte den tilbage og rent faktisk poste noget i stedet for bare at formulere halve blog-indlæg i mit hoved.
Og så til dit dine spørgsmål:
1. Det er klart under vandet.
2. Men hvordan den så kan savle er et utrolig godt spørgsmål. Videnskabeligt set kan det vel godt lade sig gøre hvis savlet består af et andet flydende stof end vand, som så også må have en tungere massefylde. Kunstnerisk set var det fordi tegningen startede som en blyantskrussedulle på et stykke notepapir i en eller anden tilfældig skoletime, og nogle af stregerne dannede noget så fine dråber. Så derfor.
Forresten ville visse personer nok hævde at det var et potentielt Loch Ness monster, men fra min side er der ikke nogle dybere tanker bag dens slægtshistorie.
Og nu blev det her meget, meget langt. Men i det mindste er der nok nogen der læser det :)


Skriv et svar

